cropped-Logo-Banan-01.png
  • صفحه اصلی
  • درباره استاد بنان
  • دوره ها
    • دوره طلایی فروش
    • دوره رفتارشناسی disc
  • مقالات
  • فروشگاه
  • تماس با ما
Menu
  • صفحه اصلی
  • درباره استاد بنان
  • دوره ها
    • دوره طلایی فروش
    • دوره رفتارشناسی disc
  • مقالات
  • فروشگاه
  • تماس با ما
تومان 0 0 Cart
ورود/ثبت نام
  • صفحه اصلی
  • درباره استاد بنان
  • دوره ها
    • دوره طلایی فروش
    • دوره رفتارشناسی disc
  • مقالات
  • فروشگاه
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • درباره استاد بنان
  • دوره ها
    • دوره طلایی فروش
    • دوره رفتارشناسی disc
  • مقالات
  • فروشگاه
  • تماس با ما
ورود/ثبت نام
  • پنل کاربری
  • سفارش ها
  • دانلودها
  • دوره های خریداری شده
  • خروج از سیستم
cropped-Logo-Banan-01
Search
Close

۱۴ تکنیک ساده اما موثر برای افزایش فروش

01/07/1400
ارسال شده توسط مرصاد منصوری
مقالات
516 بازدید

مشاغل زیادی در سراسر جهان به دنبال رازورمز افزایش میزان فروش هستند. این کار آنقدر پردرآمد است که بسیاری از افراد با ارائه راهکار به شرکت‌ها، جهت بهبود میزان فروش ، برای خود، شغل کاملی ایجاد کرده اند. با وجود همه این کمکها، بسیاری از شرکت ها به ندرت می‌توانند میزان فروش خود را افزایش دهند. مشاغل گوناگون، ممکن است چندین بار تعاملات خود را با دقت مرور کنند و همه چیز را از برنامه بازاریابی گرفته تا وب سایت خود، تغییر دهند تا میزان فروش خود را با استفاده از راه‌های مختلف افزایش دهند.

 

اگر برای فروش، نیاز به هفت خوان رستم طی کردن یا پرداخت مبالغ گزاف به مشاوران باشد، چه باید کرد؟ اگر افزایش فروش یک کسب و کار، به سادگی نگاه کردن به برخی موارد اساسی و اجرای ایده های ساده باشد ، چطور؟ شانزده کارشناس از شورای تجاری فوربس، بر این عقیده اند که این، راهی ساده اما موثر است. در ادامه، آنها چند تکنیک را ارائه می دهند که می تواند بدون افزایش پیچیدگی ها به فروش یک شرکت کمک کند.

اعضای شورای تجاری فوربس نکاتی را در مورد افزایش فروش با استفاده از تکنیک های ساده ارائه می دهند. عکسها از اعضای جداگانه گرفته شده است.

 

به محرک‌های تجارت از نظر مشتریان، توجه کنید

برای توسعه یک استراتژی قوی، جهت ایجاد مشتریان بالقوه جدید، ارتباطات بازاریابی خود را بر اساس محرک های تجاری مشتری پسند، شکل دهید. تحقیقات کیفی، در مورد چالش های کلیدی مرتبط با آنها انجام دهید؛ سپس در مورد اینکه شرکت شما چطور می‌تواند به این چالش‌ها غلبه کند،صحبت کنید. رهبران تجاری باید نسبت به اهداف فعلی مشتریان خود بسیار پاسخگو باشند تا بتوانند موقعیت خود را در بازار حفظ کرده و باعث رشد شوند. – ویکتوریا آشر ، GingerMay.

کتر

 

با مشتریان عادی و مشتریان بالقوه، مواجه شوید.

فروش یک ورزش مشارکتی است که در زمان حضور شما اتفاق می افتد. با مشتریان عادی و مشتریان بالقوه مواجه شوید. با نگرش «چه کار بیشتری می توانم انجام دهم» و «چگونه می توانم در خدمت باشم» حضور داشته باشید. این سوالات به شما کمک می کند تا بر کسب نتیجه از طرف مقابل تمرکز کنید؛ همچنین این سوالات، اساس یک رابطه محکم هستند. – اندی آستین، The Industrious.

 

۳٫به تناسب بین محصول بازار توجه کنید

روشهای تاکتیکی و راهبردی مختلفی وجود دارد. قبل از شروع به استفاده از تاکتیک‌ها، توصیه می‌کنم تناسب محصول با بازار را بررسی کنید. تمایز رقابتی با توانایی حل مسائل کلیدی با ارزش افزوده مطمئناً به افزایش فروش کمک می کند. تاکتیک‌ها می توانند از این توالی و تناسب برای اجرا پیروی کنند. – زینت کرایشه، آکادمی فروش و بازاریابی آسیا و اقیانوسیه.

 

یک پیشنهاد ارزشمند منحصر به فرد داشته باشید

ارائه یک پیشنهاد منحصر به فرد که مورد تقاضا باشد، ضروری است. اگر خدمات یا محصول کاملی را ارائه می دهید و شرکت های زیاد دیگری نیز همان کار را با کیفیت یکسان عرضه می‌کنند، افزایش فروش شما به این سادگی ها نیست. اما وقتی به مشتریان خود ارزش واقعی می دهید ، وفاداری آنها را جلب می کنید. – ولادیسلاو ساوچنکو ، Powercode.

 

۵- استراتژی های بازاریابی مداوم داشته باشید

تجارت،  همیشه پررونق نیست! استراتژی های بازاریابی ثابتی را با یک تیم حرفه ای در نظر بگیرید و/یا یاد بگیرید که وقتی کسب و کارتان کم رونق می‌شود، خودتان آن هارا اعمال کنید. به عنوان مثال ، ویدئوهایی برای کسب و کار خود  بسازید؛  سبک تجاری خود را که ارگانیک است توسعه دهید؛ یا  درباره آن بنویسید و منتشر کنید. ما امتیازات رایگان بیشتری نسبت به سایر صاحبان مشاغل در تاریخ در اختیار داریم! – کت کانوی ، The Scott©.

 

 

افزایش ارزش سبد خرید و دفعات خرید

فروش به مشتری فعلی ۱۰ برابر راحت تر از فروش به مشتریان جدید است. در مرحله اول ، ارزش سبد خرید را افزایش دهید. به دنبال موارد مکملی باشید که می توانید به فروش خود یا خرید فعلی مشتری اضافه کنید. ثانیاً ، دفعات خرید مشتری را افزایش دهید. این بستگی به نوع  کسب و کار دارد – معاملات منحصر به فرد و تبلیغاتی را برای مشتریان ارائه دهید تا بیشتر اوقات، دوباره برگردند. – جودی صحایی،Judy Sahay, Crowd Media Group.

 

تمرکز بر مشتریان فعلی

در برقراری ارتباط منظم، حتی برای بررسی، فعال و پویا باشید و بپرسید که آنها از نظر شخصی و حرفه ای، چگونه هستند؟  همچنین سعی کنید ارزش خدمات خود را افزایش دهید. در نهایت ، از پرسیدن اینکه آیا آنها کسی را می شناسند که به خدمات شما احتیاج داشته باشد، نترسید و روند معرفی شما به دیگران را بسیار آسان کنید. – هائو لم، Best in Class Education Center.

 

بر دلیل خرید مشتریان تمرکز کنید

ما فقط یک راه برای افزایش فروش می بینیم ، و آن هم ساده ترین راه است: همه چیز با این سوال آغاز می شود که چرا مشتریان خرید می کنند. این روش را می توان برای هردو نوع بازاریابی B2B یا بازاریابیB2C اعمال کرد. کار را با فراموش کردن کلمه «فروش» شروع کنید، زیرا در مورد فروش نیست. -بریس کاواکلی ، Portera BV.

 

۹. خدمات افزوده را بیش فروشی کنید

به مشتریان خود، یک خدمات افزوده را بیش فروشی نمایید. به عنوان مثال ، در شرکت توسعه نرم افزار، ما متوجه شدیم که تقریباً همه مشتریان هنگام راه اندازی پروژه های خود به خدمات بازاریابی نیاز دارند. ما شروع به ارائه خدمات انتشار مطبوعات به آنها به عنوان یک بیش فروشی کردیم و تقریباً همه، آن را خریداری می کنند زیرا مکمل سرویس اصلی است. این امر، درآمدی اضافی از ناکجاآباد برای ما ایجاد کرده است. – سردار احمدوف ، Jafton.com.

 

۱۰٫بهره مندی از نظرات ویدئویی

استفاده از برنامه های فروش خوب است. برای مطلوب تر ماندن رابطه مشتریان با شما ، آنها را با نظرات مشتریان قدیمی/ مهیج، وسوسه و ترغیب کنید. نظرات ویدئویی، تأثیر بسیار بهتری ایجاد می کند؛ بنابراین یک یا دو ماه پس از فروش، با ارائه یک بازرسی یا خدمات پس از فروش، یک اظهار نظر ویدیویی دریافت کنید. به این ترتیب ، می توانید تصویر خود را نه تنها در ذهن آن مشتری خاص ، بلکه در کل جامعه نیز ارتقا دهید. – کیارا کانسر ، Extraordinary Headhunters LLC.

.

 

حسابرسی وب سایت را انجام دهید

حسابرسی وب سایت را اجرا کنید. به Google Analytics خود نگاه کنید و تجزیه و تحلیل رقبا را انجام دهید. مناطقی را پیدا کنید که می توانید با SEO و تجربه کاربری در آنها پیشرفت کنید. با پرش از موقعیت کلمه کلیدی در صفحه دوم گوگل به صفحه اول می توانید فروش جدیدی را به همراه داشته باشید.اجازه ندهید حضور اینترنتی شما از بین برود. -نیک کیوریک،  ، SEO Local.

 

یک فراخوان روشن و واضح داشته باشید

اطمینان حاصل کنید که همیشه در هر نقطه تماس با مشتری، یک فراخوان واضح برای اقدام (CTA) وجود دارد. آیا شما شبکه سازی تجاری دارید؟ برای برنامه ریزی تماس ، کارت ویزیت خود را همراه با لینک بگذارید. آیا جزوه های تجاری را منتشر می کنید؟ بازدید از وب سایت شما باید شامل یک دلیل و اقدام به عمل باشد. آدرس اینترنتی خود را در تمام کانال های رسانه های اجتماعی و لیست های تجاری خود قرار دهید. این کار، ساده است اما در بسیاری از مشاغل بسیار نادیده گرفته می شود. – کاتلین استرمپل ، Rising Ranks Digital.

 

تیم راهنمای فروش LinkedIn را امتحان کنید

تیم راهنمای فروش Linkdln ساده است، به شما این امکان را می دهد که هر کسی را در هر کشوری و در هر موقعیتی و در هر شرکتی پیدا کنید. همچنین به شما این امکان را می دهد که افرادی را که واقعاً فعال هستند و شما واقعاً می خواهید با آنها تماس بگیرید، پیدا کنید. سپس ، از SmartLinks و Who Viewed My Profile برای تعامل با افرادی که علائمی به شما و خدمات شما نشان می دهند استفاده کنید. – کریس جی « موهاوک» رید، Black Marketin.

 

سازماندهی رویدادهای خصوصی

میزبان رویدادهای خصوصی در مورد Covid-19 یا رویدادهای مجازی که در Zoom ارائه می شوند ، باشید. مردم دوست دارند  رویدادهای اختصاصی را ببینند. مشتریان برتر و مشتریان بالقوه خود را دعوت کنید. آنچه شما خواهید دید، این است که مشتریان برتر شما، فروش را برای شما انجام می دهند بدون اینکه حتی از آن مطلع باشید. – بروسنان سی.هوبان ، Hoban Realty.

 

منبع: گروه مشاوره مجله فوربس

اشتراک گذاری:
در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
نوشته‌های تازه
  • ۱۴ تکنیک ساده اما موثر برای افزایش فروش
  • ۱۴ تکنیک ساده اما موثر برای افزایش فروش
  • ۱۴ تکنیک ساده اما موثر برای افزایش فروش
آخرین دیدگاه‌ها
  • banansaberi در معرفی دوره طلایی فروش چیست
  • مشاوره کسب و کار اینترنتی اسفهلان در معرفی دوره طلایی فروش چیست
  • banansaberi در فصل اول دوره طلایی فروش چیست
  • لیلا نکویی در فصل اول دوره طلایی فروش چیست
  • banansaberi در فصل دوم دوره طلایی فروش چیست؟
بایگانی‌ها
  • مرداد و شهریور 1401
  • شهریور و مهر 1400
دسته‌ها
  • آموزش و استخدام تیم فروش
  • مقالات
اطلاعات
  • ورود
  • خوراک ورودی‌ها
  • خوراک دیدگاه‌ها
  • وردپرس
Phone Whatsapp Instagram

فهرست

  • دوره رایگان
  • مقالات
  • درباره ما
  • تماس با ما
Menu
  • دوره رایگان
  • مقالات
  • درباره ما
  • تماس با ما

تماس با ما

تهران، بزرگراه اشرفی اصفهانی، میدان عدل، خیابان شهید حیدری مقدم، پلاک 1، واحد2

 

شماره تماس: 

09100940740

ایمیل:

info@banansaberi.ir

زرین پال

کلیه حقوق این سایت برای آکادمی بنان صابری محفوظ می باشد.

خانه

دوره ها

سبد خرید

کاربری

ورود ×
ورود / عضویت
کد تایید به شماره موبایل شما ارسال میشود
ادامه
ارسال مجدد کد یکبار مصرف(00:120)
  • (+93) افغانستان
  • (+355) آلبانى
  • (+213) الجزيره
  • (+1) آمریکن ساموا
  • (+376) آندورا
  • (+244) آنگولا
  • (+1) آنگویلا
  • (+1) Antigua
  • (+54) آرژانتين
  • (+374) ارمنستان
  • (+297) آروبا
  • (+61) استرالیا
  • (+43) اتریش
  • (+994) آذربایجان
  • (+973) بحرين
  • (+880) بنگلادش
  • (+1) باربادوس
  • (+375) بلاروس
  • (+32) بلژيك
  • (+501) بلیز
  • (+229) بنین
  • (+1) برمودا
  • (+975) بوتان
  • (+591) بوليوي
  • (+599) Bonaire, Sint Eustatius and Saba
  • (+387) بوسني و هرزگوين
  • (+267) بوتسوانا
  • (+55) برزيل
  • (+246) محدوده اقیانوس هند تحت سیطره بریتانیا
  • (+1) British Virgin Islands
  • (+673) برونئی
  • (+359) بلغارستان
  • (+226) بورکینافاسو
  • (+257) بوروندی
  • (+855) کامبوج
  • (+237) كامرون
  • (+1) كانادا
  • (+238) کیپ ورد
  • (+1) جزابر کیمن
  • (+236) جمهوری آفریقای مرکزی
  • (+235) چاد
  • (+56) شيلي
  • (+86) چين
  • (+57) كلمبيا
  • (+269) کومور
  • (+682) جزایر کوک
  • (+225) Côte d'Ivoire
  • (+506) كاستا ريكا
  • (+385) كرواسي
  • (+53) كوبا
  • (+599) Curaçao
  • (+357) قبرس
  • (+420) جمهوري چك
  • (+243) Democratic Republic of the Congo
  • (+45) دانمارك
  • (+253) جیبوتی
  • (+1) دومنيكا
  • (+1) جمهوري دومنيكا
  • (+593) اكوادر
  • (+20) مصر
  • (+503) الساوادر
  • (+240) گینه استوایی
  • (+291) اریتره
  • (+372) استوني
  • (+251) اتيوپي
  • (+500) جزایر فالکلند
  • (+298) جزایر فارو
  • (+691) Federated States of Micronesia
  • (+679) فیجی
  • (+358) فنلاند
  • (+33) فرانسه
  • (+594) گویان فرانسه
  • (+689) پلی نزی فرانسه
  • (+241) گابون
  • (+995) Georgia
  • (+49) آلمان
  • (+233) غنا
  • (+350) جبل الطارق
  • (+30) يونان
  • (+299) گرینلند
  • (+1) گرانادا
  • (+590) گوادولوپ
  • (+1) گوام
  • (+502) گواتمالا
  • (+44) گرنزی
  • (+224) گينه
  • (+245) گينه بي سائو
  • (+592) گویان
  • (+509) هائيتي
  • (+504) هندوراس
  • (+852) هنگ كنگ
  • (+36) مجارستان
  • (+354) ایسلند
  • (+91) هند
  • (+62) اندونزي
  • (+98) ایران
  • (+964) عراق
  • (+353) Ireland
  • (+44) Isle Of Man
  • (+972) رژيم صهيونيستي
  • (+39) ايتاليا
  • (+1) جامائيكا
  • (+81) ژاپن
  • (+44) جرسي
  • (+962) اردن
  • (+7) قزاقستان
  • (+254) كنيا
  • (+686) كيريبيتي
  • (+965) كويت
  • (+996) قرقیزستان
  • (+856) لائوس
  • (+371) لتونی
  • (+961) لبنان
  • (+266) لسوتو
  • (+231) لیبریا
  • (+218) ليبي
  • (+423) لیختن اشتاین
  • (+370) ليتواني
  • (+352) لوكسامبورگ
  • (+853) Macau
  • (+389) Macedonia
  • (+261) ماداگاسكار
  • (+265) مالاوی
  • (+60) مالزي
  • (+960) مالديو
  • (+223) مالي
  • (+356) مالتا
  • (+692) جزایر مارشال
  • (+596) مارتینیک
  • (+222) موریتانی
  • (+230) موریس
  • (+262) مایوت
  • (+52) مكزيك
  • (+373) مالديو
  • (+377) موناکو
  • (+976) مغولستان
  • (+382) مونته نگرو
  • (+1) مونتسرات
  • (+212) مراكش
  • (+258) موزامبيك
  • (+95) ميانمار
  • (+264) نامیبیا
  • (+674) نائورو
  • (+977) نپال
  • (+31) هلند
  • (+687) کالدونیای جدید
  • (+64) نيوزلند
  • (+505) نیکاراگوئه
  • (+227) نیجر
  • (+234) نيجريه
  • (+683) نیوئه
  • (+672) جزیره نورفولک
  • (+850) كره ي شمالي
  • (+1) جزایر ماریانای شمالی
  • (+47) نروژ
  • (+968) عمان
  • (+92) پاكستان
  • (+680) Palau
  • (+970) فلسطین
  • (+507) پاناما
  • (+675) پاپوا گينه ي نو
  • (+595) پاراگوئه
  • (+51) پرو
  • (+63) فيليپين
  • (+48) لهستان
  • (+351) پرتغال
  • (+1) پورتوریکو
  • (+974) قطر
  • (+242) کنگو
  • (+40) روماني
  • (+262) Runion
  • (+7) روسيه
  • (+250) رواندا
  • (+290) سنت هلن
  • (+1) سنت کیتس و نویس
  • (+508) سنت پیر و میکلون
  • (+1) سنت وینسنت و گرنادین
  • (+685) ساموا
  • (+378) سن مارینو
  • (+239) Sao Tome and Principe
  • (+966) عربستان سعودی
  • (+221) سنگال
  • (+381) صربستان
  • (+248) سیشل
  • (+232) سیرالئون
  • (+65) سنگاپور
  • (+1) Sint Maarten
  • (+421) اسلواکی
  • (+386) اسلونی
  • (+677) جزاير سليمان
  • (+252) سومالی
  • (+27) آفريقای جنوبي
  • (+82) كره ی جنوبي
  • (+211) سودان جنوبی
  • (+34) اسپانيا
  • (+94) سريلانكا
  • (+1) St. Lucia
  • (+249) سودان
  • (+597) سورینام
  • (+268) سوازیلند
  • (+46) سوئد
  • (+41) سوييس
  • (+963) سوريه
  • (+886) تايوان
  • (+992) تاجيكستان
  • (+255) تانزانيا
  • (+66) تايلند
  • (+1) The Bahamas
  • (+220) گامبیا
  • (+670) تیمور
  • (+228) توگو
  • (+690) توکلائو
  • (+676) تونگا
  • (+1) ترینیداد و توباگو
  • (+216) تونس
  • (+90) تركيه
  • (+993) تركمنستان
  • (+1) جزایر تورکس و کایکوس
  • (+688) تووالو
  • (+1) U.S. Virgin Islands
  • (+256) اوگاندا
  • (+380) اوكراين
  • (+971) امارات متحده ي عربي
  • (+44) انگلیس
  • (+1) امریکا
  • (+598) اوروگوئه
  • (+998) ازبكستان
  • (+678) وانواتو
  • (+58) ونزوئلا
  • (+84) ويتنام
  • (+681) والیس و فوتونا
  • (+212) صحرای غربی
  • (+967) يمن
  • (+260) زامبیا
  • (+263) زیمباوه